Biolase BlogStiri. Evenimente. Hands-ON.

Începeți anul cu un laser!

Stomatologia laser are numeroase beneficii binecunoscute. Laserul vizează în mod special țesuturile gingivale nesănătoase, energia sa fiind foarte bine absorbită în melanină, hemoglobină și alți cromofori care sunt prezenți în boala parodontală.

Tratamentele cu laser ofera beneficii care ajuta la vindecarea răspunsului cronic inflamator în pungile parodontale. Astfel, pacienții pot fi tratați într-un mod minim invaziv, fără intervenții chirurgicale.

Chirugie, albire și terapia durerii – toate sunt la îndemâna dumneavoastră într-un singur dispozitiv:

• Portabil, pentru un transport facil (fătă cabluri)
  • Interfață intuitivă
  • Albire rapidă într-o singură programare
  • Tehnologie ComfortPulse™
  • Terapia durerii
  • Tipsuri pre-inițiate pentru o performanță maximă cu un timp minim petrecut pe scaun
  • Service rapid

Începeți tratamentul mai rapid

Alegeți din gama de tips-uri potrive pentru dioda Epic X și sunteți pregătit imediat să începeți tratamentul.

Oferiți zâmbete strălucitoare

Laserul Epic X vă oferă cea mai rapidă soluție de alibire dentară disponibilă astăzi. Întreaga procedură durează mai puțin de o oră!

Ajutați-vă pacienții să scape de durere

Laserul Epic X vă permite să îi ajutați pe pacienții dumneavoastră să scape de durerile minore, inclusiv în cazul disfuncției temporomandibulare (ATM).

Biolase EPIC X

Noul laser cu dioda EPIC X este un dispozitiv chirurgical si terapeutic aflat in avangarda tehnologiei, conceput pentru

Mai mult...